OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY DLA KLIENTÓW I DOSTAWCÓW LUPUS GENERAL TRADING COMPANY SP. Z O. O.

§ 1 Postanowienia Ogólne

1. Lupus General Trading Company spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr KRS
0000620170. Siedzibą spółki jest Łódź, ul. Pogonowskiego 51.
2. Lupus General Trading Company spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zwana jest w dalszej części niniejszego regulaminu Lupus GTC.
3. Niniejszy regulamin określa ogólne warunki sprzedaży towarów dla klientów Lupus GTC.
4. Za ,,towary” w rozumieniu niniejszego Regulaminu uważa się odzież i obuwie, rękawice ochronne odzież, obuwie, środki ochrony indywidualnej, art. BHP i PPOŻ, gadżety reklamowe.
5. Przez „Klienta” należy rozumieć osobę fizyczną posiadającą pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej ale posiadającą zdolność prawną, korzystającą z usług lub dokonującą zakupów w Lupus GTC.
6. Za „Konsumenta” w rozumieniu niniejszego Regulaminu uważa się osobę fizyczną dokonującą zakupów w Lupus GTC niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny).
7. Przez „Dni Robocze” rozumie się każdy dzień przypadający od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce. Za dzień roboczy uważa się czas od 08:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych – ustawowo uznanych za wolne od pracy.
8. Za „wadę fizyczną” w rozumieniu niniejszego Regulaminu uważa się niezgodność towaru z umową w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
9. Za „wadę prawną” w rozumieniu niniejszego Regulaminu uważa się sytuację, w której towar stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli towar jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu towarem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
10. Przedsiębiorcą jest osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą lub zawodową.
11. W Lupus GTC zakupów mogą dokonywać wyłącznie przedsiębiorcy.
12. Lupus GTC nie zawiera umów z podmiotami będącymi konsumentami. W szczególnych wypadkach konsument może złożyć Lupus GTC ofertę nabycia towarów znajdujących się w asortymencie spółki. Lupus GTC może odmówić konsumentowi zawarcia umowy bez podania przyczyn.
13. Poprzez materiały handlowe należy rozumieć wszelkiego rodzaju ogłoszenia, reklamy, cenniki katalogi, wyceny, informacje handlowe i innego rodzaju informacje skierowane do ogółu lub do poszczególnych osób pochodzące od Lupus GTC lub prezentowane przez Lupus GTC zarówno w postaci elektronicznej, na stronie internetowej, w sklepie internetowym, materiałach wysyłanych do klientów w drodze wiadomości e-mailowych lub papierowych

§ 2 Składanie zamówień

1. Wszelkie rodzaju ogłoszenia, reklamy, cenniki katalogi, wyceny, informacje handlowe i innego rodzaju informacje skierowane do ogółu lub do poszczególnych osób pochodzące od Lupus GTC lub prezentowane przez Lupus GTC w postaci elektronicznej, na stronie internetowej, w sklepie internetowej, materiałach wysyłanych do klientów w drodze wiadomości e-mailowych lub papierowych mają wyłącznie charakter informacyjny.
2. Lupus GTC dopuszcza wyłącznie zawieranie umów w drodze ofert składanych mu przez klientów i następnie przyjmowanych przez niego.
3. Oferty mogą być składane Lupus GTC w następujący sposób:

a) poprzez sklep internetowy Lupus GTC znajdujący się pod adresem www.4155995.artbhp.pl
b) w drodze wiadomości e-mailowych skierowanych na adres: sprzedaz@lupusgtc.pl

4. Sposób zawierania umów za pośrednictwem sklepu internetowych Lupus GTC zawarty jest w Regulaminie Sklepu Internetowego. Do umów zawieranych z wykorzystaniem sklepu internetowego znajdują zastosowanie postanowienia niniejszego regulaminu oraz regulaminu sklepu internetowego.
5. W drodze wyjątku Lupus GTC może wyrazić zgodę na złożenie zamówienia w drodze rozmowy telefonicznej lub bezpośredniego spotkania. W takich przypadkach umowa uważana jest za zawartą, jeżeli obie strony w drodze późniejszej wymiany wiadomości e-mailowych potwierdzą zawarcie umowy i jej warunki.
6. Klient składając zamówienie jest związany postanowieniami niniejszego regulaminu niezależnie od sposobu złożenia zamówienia (oferty) nabycia towarów Lupus GTC.
7. Oświadczenie Lupus GTC o przyjęciu zamówienia (oferty) złożonej Klienta, zawiera informacje o przyjęciu oferty złożonej przez Klienta, potwierdzenie dostawy ustalonego towaru i jego cenę, a także wskazuje termin, w jakim dojdzie do jego wysyłki albo dostawy jeżeli będzie możliwe jego określenie.
8 Po złożeniu przez Lupus GTC oświadczenia o przyjęciu zamówienia (oferty) złożonej przez Klienta nie jest możliwe odwołanie zamówienia (oferty) bez zgody Lupus GTC.

§ 3 Składanie zamówień w drodze wiadomości e-mail

1. Zamówienie składane w drodze wiadomości e-mailowych musi być ono kierowane na pocztę skrzynek należących do firmy LUPUS GTC Sp. z o. o. zawierających domenę: @lupusgtc.pl
2. Warunkiem koniecznym do skutecznego złożenia zamówienia jest prawidłowe jego przesłanie na adres email podany w materiałach informacyjnych przekazanych Klientowi lub na e-mail ogólny: sprzedaz@lupusgtc.pl
3. Zamówienia przesłane przez Klienta, muszą zawierać w szczególności:

a) dane firmy zawarte w CEIDG lub KRS
b) numer telefonu kontaktowego,
c) adres e-mail celem umożliwienia szybkiego kontaktu w przypadku gdyby realizacja zamówienia wymagała dodatkowego kontaktu z Klientem
d) rodzaj zamówionego towaru, jego ilość, rozmiar, specyfikacje i rozmiary
e) dane dostawy tj. dane podmiotu będącego odbiorcą dostawy i miejsce dostawy.

4. Klient może się kontaktować telefonicznie z działem obsługi klienta w dni robocze w godzinach od 8:00 – 16:00 pod numerami telefonów: +48 500280277, +48 516257785.
5. Lupus GTC nie dopuszcza składania ofert przez:

a) podmioty nie zarejestrowane oraz nie będące aktywnymi w rejestrze VAT
b) podmioty w stanie upadłości gospodarczej,
c) podmioty w stosunku do których toczy się postępowanie układowe lub naprawcze
d) podmioty w stosunku do których toczy się jedno z postępowań przewidzianych w ustawie Prawo Upadłościowe.

6. Zamówienie przesłane przez Klienta na jeden z adresów e-mail należących do Lupus GTC stanowi ofertę złożoną Lupus GTC.
7. Zamówienia na adresy e-mail można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone po godzinie 14:00 w dni robocze oraz zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta, będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym. Lupus GTC zobowiązuje się do niezwłocznego udzielenia odpowiedzi na złożone zamówienie (ofertę). Udzielając odpowiedzi na ofertę Lupus GTC może odmówić realizacji zamówienia (ze skutkami odmowy przyjęcia oferty) albo potwierdzić realizację zamówienia (ze skutkami przyjęcia oferty). 8. W przypadku stwierdzenia niemożliwości zaakceptowania zamówienia lub chwilowego braku jakiegokolwiek Towaru, LUPUS GTC Sp. z o. o. informuje o tym Klienta oraz ustala z nim dalsze szczegóły dotyczące przesłanego zamówienia.
9. Zamówienie (oferta) Klienta traci moc i umowa uznawana jest za niezawartą, jeżeli:

a) w przeciągu 48 godzin przypadających w dni robocze nie dojdzie do skutecznego skontaktowania się przedstawiciela Lupus GTC z Klientem tj. klient nie odpowie w tym terminie na wiadomości e-mailowe przysłane przez Lupus GTC lub nie odbierze połączeń telefonicznych;
b) w przeciągu 48 godzin przypadających w dni robocze Klient nie otrzyma żadnej odpowiedzi e-mailowej lub telefonicznej od przedstawiciela Lupus GTC
c) klient otrzyma od LUPUS GTC Sp. z o. o. informację niemożliwości realizacji zamówienia przyjęcia oferty.

10. Przyjmując zamówienie (ofertę) Lupus GTC przesyła Klientowi wiadomość e-mail informującą o przyjęciu oferty, w której będzie wskazana ilość zamówionego towaru, cena za towar i termin wysyłki albo dostawy jeżeli będzie możliwe jego określenie.
12. W przypadku, gdy Klient w odpowiedzi na e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia (oferty) przez Lupus GTC oświadczy, nie wyraża zgody na wskazany termin wykonania umowy lub nie wyraża zgody na którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu umowa pomiędzy stronami uważana jest za niezawartą.
13. W przypadku braku ustosunkowania się do złożonego przez Klienta zamówienia ze strony Lupus GTC w ciągu dwóch dni roboczych od dnia jego złożenia, należy powiadomić Lupus GTC za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie, odpowiednio na adres: sprzedaz@lupusgtc.pl lub pod numerem tel.: +48 500 280 227, +48 516 257 785

§ 4 Ceny i promocje.

1. Lupus GTC stosuje w przypadku niektórych ze swoich towarów tzw. ,,ceny promocyjne”. W udostępnianych materiałach handlowych umieszczona jest wyraźna informacja mówiąca o tym, że cena dotycząca danego towaru ma charakter promocyjny, a także wskazująca termin ważności ceny promocyjnej.
2. Towar, który został objęty ceną promocyjną musi zostać zamówiony przez Klienta do końca dnia ważności danej promocji na towar. W przypadku, gdy w przeciągu 2 dni od dnia wpłynięcia zamówienia (oferty) na towar z ceną promocyjną nie dojdzie do zawarcia umowy, to zamówienie (oferta) Klienta uznawane jest za odrzuconą.
3. Jeżeli w materiałach handlowych przesłanych przez Lupus GTC nie ma innej informacji, to podane ceny towarów są ważne przez okres 14 dni kalendarzowych od dnia udostępnienia materiałów handlowych przez Lupus GTC.

§ 5 Termin i forma zapłaty

1. Lupus GTC dopuszcza następujące formy płatności:

a) przedpłata przelewem na konto Lupus GTC na podstawie faktury VAT proforma dokonywana przed wysłaniem towaru,
b) gotówką przy odbiorze towaru bezpośrednio z magazynu Lupus GTC lub paczki pobraniowej wysyłanej za pobraniem,
c) przelew z wyznaczonym terminem płatności.

2. Każdorazowo termin płatności określany jest w oświadczeniu Lupus GTC o przyjęciu zamówienia (oferty) złożonej przez Klienta.
3. Zapłata w formie przelewu następuje na jeden z następujących rachunków bankowych: dla płatności w PLN na konto nr 35 1090 2705 0000 0001 4234 0319, prowadzone w Santander Bank Polska S.A. lub przypadku faktur wystawionych w EUR, nr konta 12109027050000000147297821 ., Kod BIC (Swift): WBKPPLPP prowadzone w Santander Bank Polska S.A.
4. W przypadku gdy formą płatności jest przedpłata, wysyłka lub odbiór Towaru następuje niezwłocznie po wpłynięciu pełnej kwoty zapłaty na konto LUPUS GTC sp. z o. o. Kwota zapłaty składa się z ceny Towaru i kosztów logistycznych (które obejmują koszty transportu oraz koszty przepakowania towaru (dalej zwane ”Koszty Logistyczne”) na które Klient otrzymuje dokument VAT. Na wyraźne życzenie Klient może otrzymać dokument pro forma, na podstawie której może dokonać przedpłaty.
5. W przypadku opóźnienie w dokonaniu przedpłaty przez Klienta termin dostawy towarów ulega wydłużeniu proporcjonalnie do czasu opóźnienia w płatności.
6. W przypadku gdy formą płatności jest gotówka, wysyłka lub odbiór Towaru następuje w terminie ustalonym z Klientem.
7. Brak zapłaty w terminie 3 dni od daty przekazania dokumentu pro forma w formie papierowej lub elektronicznej lub daty wskazanej w dokumencie uprawnia Lupus GTC do złożenia oświadczenia woli o odstąpieniu od zawartej umowy i skutkuje anulowaniem rezerwacji Towaru oraz złożonego zamówienia. Oświadczenie woli o odstąpieniu od zawartej umowy wysyłane jest Klientowi na jego adres e-mail i jest skuteczne z chwilą jego wysłania przez Lupus GTC.
8. Przy zamówieniach z formą płatności przedpłata do każdej wpłaconej kwoty zostanie wystawiona faktura zaliczkowa (Z).
9. Wraz z wydaniem Towaru zostanie wystawiony dokument potwierdzający rozliczenie zaliczki ZK jeżeli kwota wpłaconej zaliczki (Z) jest równa lub wyższa od wartości dostawy.
10. W przypadku gdy wartość zaliczki (Z) jest mniejsza od wartości dostawy wtedy zostanie wystawiona faktura VAT (FV).
11. Jeśli wystąpi zwrot Towaru lub zmiana ceny wtedy zostanie wystawiona faktura korygująca rozliczenie zaliczki (FK).
12. Po zwrocie nierozliczonej zaliczki zostanie wystawiona faktura korygująca fakturę zaliczkową (FK).
13. Zasady wystawiania i rozliczania zaliczek oraz sporządzania dokumentów księgowych, wynikają z odpowiednich przepisów prawa.
14. Wraz z dostawą Towaru Klient otrzymuje odpowiedni dokument VAT (fakturę FV, Z, ZK) lub dokument WZ może to nastąpić również w formie elektronicznej, na warunkach wskazanych w dalszej części Regulaminu.
15. Suma transakcji gotówkowych zrealizowanych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć kwoty 15.000 PLN. Ponadto, zapłata gotówkowa za Towar nie może przekroczyć kwoty 15.000 PLN za jedną transakcję. W przypadku przekroczenia dziennego obrotu powyżej tej kwoty (brutto) lub limitu za jedną transakcję, nie jest dopuszczalna częściowa zapłata gotówką i przelewem (przedpłata) na rachunek bankowy. Wszystkie transakcje dotyczące tego dnia bądź zapłata za transakcję przekraczająca kwotę 15.000 PLN, muszą wówczas zostać zrealizowane w formie przekazania środków na rachunek bankowy. Kwota ta może ulec zmianie w przypadku zmiany obowiązujących przepisów.
16. Klient dokonując zapłaty zobowiązany jest podać na przelewie wyłącznie numer faktury.
17. Opóźnienie w zapłacie jakiejkolwiek należności za Towar powoduje wstrzymanie realizacji jakichkolwiek późniejszych zamówień Klienta do czasu, gdy na koncie księgowym Klienta nie będzie żadnej przeterminowanej zaległości.
18. Kwota pobrania gotówki przez firmę spedycyjną od jednego Klienta nie może być większa w ciągu jednego dnia niż 5.000 PLN. Zapłata za Towar powyżej tej kwoty realizowana jest przez Klienta poprzez wpłatę środków na rachunek bankowy LUPUS GTC Sp. z o. o. przed odbiorem Towaru.

§ 6 Faktury w formie elektronicznej

1. Możliwe jest wystawianie i przesyłanie przez LUPUS GTC Sp. z o. o. na rzecz Klienta faktur w formie elektronicznej na warunkach wskazanych w niniejszym regulaminie.
2. Wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej następuje przy spełnieniu wymogów wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
3. Faktury przesyłane w formie elektronicznej są przechowywane przez LUPUS GTC Sp. z o. o. w sposób zapewniający autentyczność pochodzenia, integralność treści i czytelność tych faktur od momentu ich wystawienia do czasu upływu terminu przedawnienia zobowiązania podatkowego.
4. Klient odpowiedzialny jest po swojej stronie za sposób udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej faktur przesyłanych w formie elektronicznej.
5. Faktury przesyłane w formie elektronicznej wystawiane są w formacie PDF z adresu e-mail noreply@fakturownia.pl lub sprzedaz@lupusgtc.pl.
6. Faktury przesyłane w formie elektronicznej to: faktura, faktura korygująca, faktura zaliczkowa, faktura proforma, dokument wz, faktura końcowa, faktura korygująca zaliczkę, duplikat faktury, duplikat faktury korygującej, duplikat faktury zaliczkowej, duplikat faktury korygującej zaliczkę, a także w tej formie wysyłany paragon.
7. W formie elektronicznej przesyłane są również: dokument rozliczający zaliczkę, korekta dokumentu rozliczającego zaliczkę, duplikat dokumentu rozliczającego zaliczkę, duplikat korekty dokumentu rozliczającego zaliczkę.
8. Faktury przesyłane elektronicznie spełniają wymogi określone w przepisach dotyczące zapewnienia autentyczności pochodzenia, integralności treści i czytelności faktur.
9. Warunkiem rozpoczęcia wystawiania i przesyłania na rzecz Klienta faktur w formie elektronicznej jest:

a) wyrażenie przez Klienta zgody na wystawianie i przesyłanie na jego rzecz faktur w formie elektronicznej dokonywane poprzez oświadczenie woli złożone w formie elektronicznej lub pisemnej lub na stronie internetowej sklepu pod adresem www.4155995.artbhp.pl
b) podanie przez Klienta w wyżej wymienionym oświadczeniu adresu e-mail na który będą wysyłane powiadomienia o wystawieniu dokumentów wysyłanych w formie elektronicznej.

10. Wyrażenie zgody na wystawienia i przesyłanie faktur w formie elektronicznej może nastąpić poprzez:

a) oświadczenie w formie elektronicznej, które jest złożone z chwilą wpłynięcia na adres e-mail Lupus GTC skanu pisma Klienta wyrażającego zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej;
b) oświadczenie w formie pisemnej, które jest złożone z chwilą bezpośredniego lub za pośrednictwem Poczty Polskiej doręczenia Lupus GTC pisma Klienta wyrażającego zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej
c) oświadczenie na stronie internetowej sklepu pod adresem www.4155995.artbhp.pl, które Klient składa poprzez zaznaczenie checkbox wyrażając zgodę na przesyłanie faktur elektronicznych, podczas rejestracji w sklepie internetowym.

11. Na życzenie Klienta zostanie wysłana na adres e-mail informacja potwierdzająca przyjęcie oświadczenia o wyrażeniu zgody na stosowanie faktur w formie elektronicznej.
12. LUPUS GTC Sp. z o. o. rozpoczyna wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej po złożeniu oświadczenia o wyrażeniu zgody przez Klienta.
13. Zgoda Klienta na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej nie wyłącza prawa LUPUS GTC Sp. z o. o. do wystawiania i przesyłania faktur w formie papierowej w przypadkach określonych przez przepisy prawa.
14. Przesłanie faktur w formie elektronicznej polega na wysłaniu do Klienta wiadomość e-mail wraz z załączonym linkiem do samodzielnego pobrania faktur przez Klienta albo na przesłaniu faktury w formacie PDF jako załącznika do maila.
15. Za moment doręczenia Klientowi faktur wystawianych i przesyłanych w formie elektronicznej uznaje się datę dotarcia wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4.6.5. lub faktury w formacie PDF na serwer odbiorcy dla adresu e-mail podanego przez Klienta.
16. Zmiany adresu e-mail, na który LUPUS GTC Sp. z o. o. ma przesyłać powiadomienia o wystawieniu faktur przesyłanych elektronicznie, Klient może dokonać poprzez oświadczenie woli złożone w formie elektronicznej (przesłanie skanu pisma) lub w formie pisemnej. Na nowo podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zmiany adresu dla faktur przesyłanych elektronicznie. Odpowiedzialność za dokonanie zmiany adresu i właściwe powiadomienie LUPUS GTC Sp. z o. o. leży po stronie Klienta.
17. W przypadku braku powiadomienia LUPUS GTC Sp. z o. o. przez Klienta o zmianie adresu e-mail, faktury przesyłane elektronicznie uważa się za skutecznie doręczone po dotarciu na serwer wiadomości e-mail wraz z załączonym linkiem do faktur na dotychczas obowiązujący adres e-mail.
18. Rezygnacji z wystawiania i otrzymywania faktur w formie elektronicznej można dokonać wyłącznie przez złożenie oświadczenia w formie pisemnej. Pisemne oświadczenie woli należy przesłać na adres siedziby: LUPUS GENERAL TRADING COMPANY SP. Z O. O., ul. Pogonowskiego 51, 90-619 Łódź,
19. LUPUS GTC Sp. z o. o. zaprzestaje wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej dla Klienta od dnia następującego po dniu, w którym pozytywnie zweryfikował otrzymane oświadczenie o cofnięciu zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną. Może to nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Informacja o dniu zaprzestania przesyłania faktur w formie elektronicznej zostanie przesłana do Klienta na podany przez niego adres e-mail.

§ 7 Dostawa towarów

1. Lupus GTC stosuje następujące formy dostawy towaru:

a) wysłanie paczką Inpost
b) wysłanie paczką Fedex
c) przygotowanie do odbioru osobistego lub przez upoważnioną osobę w siedzibie Lupus GTC
d) dostawę dokonaną bezpośrednio przez Lupus GTC. W złożonym zamówieniu (ofercie) Klient wskazuje, jaką formę dostawy towaru wybiera.

2. W przypadku, gdy zamówienie jest realizowane poprzez wysłanie paczki Inpost lub paczki Fedex uważa się, że umowa jest wykonana z chwilą przekazania zapakowanego towarowi firmie kurierskiej Inpost lub Fedex. Dostawa dokonywana poprzez wysłanie paczki Inpost lub paczki Fedex odbywa się na ryzyko Klienta, które przechodzi na niego z chwilą przekazania paczki firmie kurierskiej. Klient ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty wysłanego towaru. Z chwilą przekazania towaru firmie kurierskiej na Klienta przechodzi prawo własności towaru.
3. W przypadku, gdy zamówienie jest realizowane poprzez odbiór osobisty Klienta uważa się, że umowa jest wykonana z chwilą odebrania towaru z siedziby Lupus GTC. W tym wariancie odbioru towaru jest on dostarczany przez Lupus GTC do skraju samochodu Klienta.
4. W przypadku, gdy zamówienie jest realizowane poprzez dostawę dokonaną bezpośrednio przez Lupus GTC umowa jest wykonana z chwilą odebrania przez Klienta towaru w swojej siedzibie.
5. Koszty dostawy zamówionego towaru obciążają Klienta, chyba że zostanie to inaczej indywidualnie określone w umowie zawartej przez strony. W razie braku odrębnego postanowienia w tym przedmiocie obciążają one Klienta.
6. Waga Towarów podana w materiałach handlowych jest szacunkowa i może zostać dokładnie określona dopiero po przygotowaniu przesyłki. Wobec tego cena za transport jest podana szacunkowo i może ulec zmianie, gdyż jest zależna od faktycznej wagi przesyłki, na co Klient wyraża zgodę.
7. Koszty dostawy obejmują koszt przesłania paczki Fedex lub Inpost lub bezpośredniego dostarczenia przez Lupus GTC i koszty zapakowania towaru. Opłata ta wyliczona jest na podstawie ilości paczek jakie mają być wysłane do Klienta i ilości zamawianego Towaru.
8. Koszty dostawy paczek Inpost są następujące: Paczka InPost Kurier Standard do 30 kg 15,00 zł netto
Paczka standardowa Inpost
Paczka standardowa powinna być w kształcie prostopadłościanu lub sześcianu.
Wymiary Paczki InPost Kurier Standard
Najdłuższy bok nie może przekraczać 100 cm
Suma boków a+b+c nie może przekraczać 180 cm
Iloraz boków a*b*c/6000 nie może przekroczyć 30
Waga nie może przekroczyć 30 kg
Usługi paczkomatowe Inpost Gabaryt A,B lub C – 12,00 zł netto
gabaryt A – maksymalne wymiary 8 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg;
gabaryt B – maksymalne wymiary 19 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg;
gabaryt C – maksymalne wymiary 41 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg.
Dodatkowe opłaty kurierskie:
Pobranie należności (COD) – 2,00 zł netto
Ubezpieczenie do 5000zł w cenie przesyłki
Powiadomienia SMS – 0,80 zł netto
9. Koszty dostawy paczek Fedex są następujące:
Paczka Fedex Next Day Standard do 30 kg 15,00 zł netto
Paczka standardowa Fedex Next Day Standard
Paczka standardowa powinna być w kształcie prostopadłościanu lub sześcianu. Jeśli chodzi o przesyłkę kurierską, wymiar najdłuższego boku nie może przekroczyć 100 cm, a suma wymiarów musi wynosić co najwyżej 200 cm. Maksymalna waga paczki standardowej 30 kg
Wymiary Fedex Next Day Standard
Najdłuższy bok nie może przekraczać 100 cm
Suma boków a+b+c nie może przekraczać 180 cm
Iloraz boków a*b*c/6000 nie może przekroczyć 30
Waga nie może przekroczyć 30 kg
Paczka Niestandardowa Gabarytowa Jest możliwość wysyłki paczek gabarytowych firmą Fedex:
Od 30kg do 40 kg – 35,00 zł netto
Od 40kg – 50 kg – 48,00 zł netto
Aby obliczyć wagę gabarytową, należy Iloraz boków a*b*c/6000
Waga rzeczywista i gabarytowa nie może przekroczyć 50kg
Dodatkowe opłaty kurierskie:
Pobranie należności (COD) – 2,00 zł netto
Ubezpieczenie do 5000zł w cenie przesyłki
Powiadomienia SMS – 0,80 zł netto
10. W przypadku powstania dodatkowych Kosztów Logistycznych związanych np. z nieodebraniem Towaru przez Klienta, w tym z powodu braku gotówki w przypadku płatności za pobraniem, braku odbiorcy Towaru w trakcie dostarczenia przesyłki, itp. – koszty te pokrywa Klient. Na koszty te zostanie wystawiony dokument VAT.
11. Lupus GTC ma prawo nie wyrazić zgody na dokonanej dostawy bezpośrednio przez Lupus GTC. Warunki dostawy przez Lupus GTC ustalane są indywidualnie.
12. Firmy kurierskie FedEx Express Poland sp. z o.o., NIP: 6342750606 i InPost spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, NIP:6793108059 działają w oparcie o własne regulaminy. Zapoznanie się z ich regulaminami jest możliwe na stronach internetowych obu firm kurierskich.
13. W sytuacji gdy Klient nie może odebrać przesyłki w dowolnym terminie, powinien podać wskazać konkretny dzień i preferowaną godzinę odbioru przesyłki.
14. W przypadku odbioru własnego przez Klientów LUPUS GTC Sp. z o. o., Towary można odebrać z magazynu LUPUS GTC Sp. z o. o. w godzinach od 08:00 do 16:00 w dniach od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych – ustawowo uznanych za wolne od pracy, przy wcześniejszym potwierdzeniu dostępności przez LUPUS GTC Sp. z o. o.
15. W przypadku odbioru własnego wymagane jest posiadanie przez osobę odbierającą Towar, a nie będącą właścicielem firmy na którą wystawiono fakturę VAT, stosownego upoważnienia do odbioru Towaru na rzecz Klienta.
W przypadku odbioru osobistego przy wybranej formie zapłaty:
odroczony termin płatności bądź przelew zaliczka wymagane jest okazanie dowodu osobistego osoby odbierającej Towar w celu potwierdzenia jej tożsamości.
16. W sprawach terminowości dostawy przesyłek Klient powinien kontaktować się z lokalnym oddziałem wybranej firmy spedycyjnej (Inpost lub Fedex).
17. W przypadku niemożności dostarczenia Towaru w terminie wskazanym w oświadczeniu Lupus GTC o przyjęciu zamówienia (oferty) Klienta, uzgadniany jest z Klientem indywidualny czas realizacji dostawy. W przypadku opóźnienia w dostawie przekraczającego trzy dni robocze Klient upoważniony jest do złożenia oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy, chyba że strony ustalą inny termin dostawy.
18. Towar wysyłany jest na adres podany przez Klienta. Towar może zostać wysłany do użytkownika produktów zakupionych przez Klienta. Faktury za zakupiony Towar mogą zostać dostarczone w inne miejsce niż wskazane jako miejsce dostawy Towaru, w tym celu Klient zobowiązany jest poinformować LUPUS GTC Sp. z o. o. o adresie, na który mają zostać przesłane dokumenty.
19. W przypadku, gdy Klient nie odbierze wysłanego Towaru, na który zostało potwierdzone zamówienie, zostanie on obciążony kosztami transportu za wysyłkę tego Towaru i za zwrot do LUPUS GTC Sp. z o. o.
20. Przy odbiorze Towaru od przedstawiciela firmy spedycyjnej należy sprawdzić prawidłowość przesyłki pod względem asortymentu i ilości Towaru. W razie stwierdzenia niezgodności przesyłki z zamówieniem lub fakturą, Klient ma obowiązek sporządzenia protokołu rozbieżności z przedstawicielem firmy spedycyjnej Klient powinien w terminie 3 dni poinformować LUPUS GTC o stwierdzeniu niezgodności przesyłki z zamówieniem lub fakturą oraz w terminie 7 dni przesłać do LUPUS GTC protokół rozbieżności. Powyższe terminy liczone są od dnia odbioru przesyłki.
21. LUPUS GTC nie odpowiada za braki Towaru stwierdzone bez udziału przedstawiciela firmy spedycyjnej lub stwierdzone z naruszeniem procedury reklamacyjnej określonej § 18 pkt. 17 niniejszego regulaminu.
22. Odbierając Towar z magazynu LUPUS GTC lub bezpośrednio od przedstawiciela Lupus GTC Klient lub osoba działająca w jego imieniu zobowiązana jest do sprawdzenia Towaru pod względem ilościowym i jakościowym. Za rozbieżności powstałe po odbiorze Towaru przez Klienta lub jego przedstawiciela, LUPUS GTC nie ponosi odpowiedzialności.

§ 8 Zwrot towaru i odpowiedzialność za wady rzeczy

1. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady rzeczy wynikające z przepisów kodeksu cywilnego są wyłączone w stosunku do umów zawieranych pomiędzy Lupus GTC, a Klientem. Klient wyraża na to zgodę poprzez akceptację Regulaminu (art. 558 § 1 kc).
2. Niezależnie od wyłączenia uprawnień z tytułu rękojmi na zakupione Towary, możliwe jest dokonanie zwrotu zakupionego Towaru za uprzednią zgodą LUPUS GTC Sp. z o. o., nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania lub odebrania Towaru, na warunkach podanych w kolejnych postanowieniach niniejszego regulaminu.
3. Możliwość zwrotu nie dotyczy Towarów posiadających na stronie internetowej lub w materiałach handlowych status „Na zamówienie”, „Direct Service” lub „Produkt dostępny do wyczerpania stanu magazynowego”, szyty na zamówienie”, „na nadrukiem lub haftem logo”, a także innych Towarów, jeśli wyraźnie zawarto to w opisie danego Towaru lub podano przy przyjęciu zamówienia (oferty).
4. Zwrócony towar nie może nosić śladów eksploatacji lub uszkodzeń, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie). Koszt odsyłanej przesyłki pokrywa Klient.
5. Po pozytywnej weryfikacji stanu odesłanego Towaru LUPUS GTC Sp. z o. o. w ciągu 3 dni roboczych wystawi fakturę korygującą oraz fakturę na Koszty Logistyczne związane z przyjęciem towaru na magazyn zgodnie z pkt. 6.6. LUPUS GTC Sp. z o. o. zastrzega możliwość skompensowania Kosztów Logistycznych, o czym klient zostanie poinformowany.
6. Warunkiem koniecznym zwrotu ceny jest potwierdzenie mailowe odbioru faktury korygującej. W przypadku klientów LUPUS GTC Sp. z o. o., formę rozliczenia faktury korygującej. Forma rozliczenia faktury korygującej uzgadniana jest drogą mailową.
7. Odebranie przez Klienta spedycyjnego listu przewozowego, do którego została dołączona faktura korygująca lub listu poleconego jest równoznaczne z odesłaniem podpisanej kopii faktury korygującej. Przez odebranie faktury korygującej uważa się również potwierdzenie drogą mailową.
8. LUPUS GTC Sp. z o. o. nie przyjmuje od Klientów przesyłek (zwrotów) bez wcześniejszego uzgodnienia i zaakceptowania. Zgłoszenie zwrotu towaru klient LUPUS GTC Sp. z o. o. przesyła na maila: sprzedaz@lupusgt.pl. Towar należy zwrócić do LUPUS GTC Sp. z o. o. w przeciągu 5 dni od zaakceptowania zgłoszenia przez Lupus GTC, w innym wypadku zgłoszenie będzie rozpatrywane ponownie.
9. Towar, który nosi znamiona użytkowania nie podlega zwrotowi.
10. Klient zobowiązany jest podpisać fakturę korygującą na nieodebrany Towar i uregulować wskazane wyżej koszty w ciągu 2 dni od daty otrzymania faktury korygującej. W przypadku faktur korygujących przesyłanych drogą elektroniczną, potwierdzenie mailowe równoznaczne jest z jej otrzymaniem i nie jest wymagany podpis.
11. Lupus GTC ma prawo odmówić wyrażenie zgody na zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny.
12. W przypadku, gdy dojdzie do zwrotu Towaru za zgodę Lupus GTC jest on zobowiązany do zwrotu Klientowi ceny podlegającej pomniejszeniu o obciążające Klienta koszty obsługi tj:

a) w przypadku zapłata w walucie PLN
* w przypadku zwrotu w okresie od 0 do 14 dni od daty zakupu o 10 % wartości zwrotu, ale nie
mniej niż 15 PLN plus 5 PLN za każdą zwracaną pozycję. *w przypadku zwrotu w okresie od 15 do 30 dni od daty zakupu o 25 % wartości zwrotu, ale nie mniej niż 15 PLN plus 5 PLN za każdą zwracaną pozycję.
b) w przypadku zapłaty w walucie EURO
*) w przypadku zwrotu w okresie od 0 do 14 dni od daty zakupu o 10 % wartości zwrotu, ale nie mniej niż 5 EUR plus 2 EUR za każdą zwracaną pozycję.
*) w przypadku zwrotu w okresie od 15 do 45 dni od daty zakupu o 25 % wartości zwrotu, ale nie mniej niż 5 EUR plus 2 EUR za każdą zwracaną pozycję.

13. Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne jakości Towarów zamówionych w Lupus GTC należy składać na adres e-mail: sprzedaz@lupusgtc.pl. Wyłącznie zgłoszenia złożone w ten sposób będą rozpatrywane przez LUPUS GTC Sp. z o. o.
14. Dopuszcza się rozpatrzenie reklamacji na podstawie zdjęć reklamowanego Towaru. Zdjęcia muszą być przesłane wraz z formularzem reklamacyjnym.
15. W przypadku, gdy konieczne będą oględziny reklamowanego Towaru, Klient przesyła go do LUPUS GTC Sp. z o. o. na własny koszt.
16. Odpowiedzialność LUPUS GTC Sp. z o. o. obejmuje jedynie zawinione niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, wszystkie inne okoliczności, w tym nieprawidłowe użycie, eksploatacja, zużycie lub nieprawidłowa konserwacja Towaru (co podlega samodzielnej ocenie ze strony LUPUS GTC Sp. z o. o.), nie mogą stanowić podstawy odpowiedzialności LUPUS GTC Sp. z o. o., w tym podstawy reklamacji zakupionych Towarów.
17. Termin i forma rozpatrzenia reklamacji przez LUPUS GTC Sp. z o. o. są uzależnione od okoliczności oraz dostosowane do sposobu komunikacji ze strony Klienta.
18. W przypadku uwzględnienia reklamacji, producent towaru może zaproponować naprawę towaru, wymianę towaru na nowy wolny od wad, zwrot zapłaty, obniżkę ceny lub rabat w innej formie.

§ 9 Warunki dla obuwia Cofra

1. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia obuwia Cofra wynikające z naturalnego zużycia lub użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem; otarcia i przetarcia szwów; zabrudzenia; zacieki i plamy; uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji; uszkodzenia powstałe na skutek uszkodzeń mechanicznych; uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy; wygoda obuwia; fałdowanie skór z powłoką.
2. Zasady konserwacji obuwia Cofra:
Zanieczyszczenia oczyścić wilgotną szmatką lub gąbką, wysuszyć i dopiero wówczas konserwować, wyrób przemoczony wymaga wysuszenia w temp. pokojowej (z dala od pieców i grzejników) w czasie ok. 18 godzin. Na wysuszone wierzchy skór należy nanieść niewielką ilość środka konserwującego właściwego dla zastosowanego rodzaju skóry. Ze względu na naturalne wykończenie skór, do codziennej konserwacji nie zaleca się past samo-połyskowych (na bazie rozpuszczalników mogących uszkodzić powłokę), które powinny być stosowane sporadycznie, przed nałożeniem następnej warstwy pasty należy wypolerować lub zmyć poprzednią warstwę, po wyschnięciu pasty, skórę należy wypolerować, wyroby ze skór welurowych i nubukowych należy czyścić wyłącznie specjalnie do tego przeznaczoną szmatką lub mocno wyciśniętą zmoczoną tkaniną, oraz środkami konserwującymi w aerozolu, przeznaczonymi do odpowiedniego rodzaju skór wierzchnich. Po każdorazowym zakończeniu pracy obuwie należy poddać procesowi konserwacji, co zapewni długotrwałe użytkowanie. Obuwie nie konserwowane nie podlega reklamacji. Przed ponownym przystąpieniem do pracy sprawdź czy obuwie nie jest uszkodzone.
3. Zasady reklamacji butów marki COFRA:
Buty marki COFRA podlegają gwarancji producenta do 12-miesięcy od daty zakupu, przy czym okres ten może ulec skróceniu w zależności od stopnia zużycia produktu, biorąc pod uwagę rodzaj i przeznaczenie obuwia. Gwarancja nie obejmuje wad wynikających z nieprawidłowego użycia obuwia lub nieprzestrzegania zasad konserwacji. W celu złożenia reklamacji Klient przesyła formularz reklamacyjny na maila sprzedaz@lupusgtc.pl. Dopuszcza się rozpatrzenie reklamacji na podstawie zdjęć reklamowanego Towaru. Zdjęcia muszą być przesłane wraz z formularzem reklamacyjnym. W przypadku, gdy konieczne będą oględziny reklamowanego Towaru, Klient zostaje o tym poinformowany i przesyła go na własny koszt na adres: LUPUS GENERAL TRADING COMPANY SP. Z O. O. 90-619 Łódź, ul. Pogonowskiego 51 . LUPUS GTC Sp. z o. o. w imieniu klienta przekazuje zgłoszenie reklamacyjne do COFRA S.r.l. Producent obuwia w terminie 30 dni od otrzymania zgłoszenia reklamowanego Towaru wypowiada się na temat zasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji, producent może zaproponować naprawę towaru, wymianę towaru na nowy wolny od wad, zwrot zapłaty, obniżkę ceny lub rabat w innej formie. W ramach gwarancji Klientowi oferuje się zwrot ceny wyłącznie za jednoczesnym zwrotem obuwia.

§ 10 Warunki dla produktów marki Merida

1. Urządzenia marki MERIDA, w tym pojemniki i dozowniki, podlegają gwarancji producenta na okres 12 miesięcy od daty zakupu. Na suszarki marki MERIDA okres gwarancji producenta wynosi
2 lata od daty zakupu pod warunkiem posiadania książeczki gwarancyjnej zawierającej potwierdzenie daty zakupu, numer seryjny urządzenia i stosowną pieczęć sprzedawcy.
2. Gwarancja nie obejmuje wad wynikających z nieprawidłowego użycia urządzeń MERIDA lub nieprzestrzegania zasad konserwacji.
3. Nie jest udzielana gwarancja na materiały eksploatacyjne marki MERIDA (mydła, płyny itp.).
4. W sprawach związanych z zasadami eksploatacji i z usterkami należy kontaktować się z biurem obsługi firmy MERIDA w Łodzi, nr tel. 42 678 54 58.
5. W celu złożenia reklamacji Klient przesyła formularz reklamacyjny na maila sprzedaz@lupusgtc.pl
6. Po zgłoszeniu reklamacji do LUPUS GTC Sp. z o. o. Klient odsyła Towar na własny koszt na
adres: LUPUS GENERAL TRADING COMPANY SP. Z O. O.
90-619 Łódź, ul. Pogonowskiego 51

§ 12 Usługa zdobienia

1. Na specjalne zamówienie klienta Lupus GTC wykonuje usługę zdobienia produktów. Lupus GTC oferuje możliwości wykonania nadruków lub haftów na produktach. W przypadku usług zdobienia wybór towaru i metody zdobienia jest indywidualnie uzgadniany przez Lupus GTC z Klientem z uwzględnieniem właściwości technicznych towarów oraz technicznego naniesienia zdobienia. LUPUS GTC wykonuje zdobienia tylko na produktach kupionych u siebie.
2. Lupus GTC przyjmuje zlecenia na następujące metody zdobienia (znakowania): haft, nadruk termotransfer, sitodruk, tampodruk, tłoczenie, doming, grawerowanie laserem, full kolor uv.
3. Po wybraniu produktu i przesłaniu przez Klienta logo/projekcie w formacie: .psd lub .cdr, Lupus GTC uzgadnia z Klientem szczegóły zdobienia: rodzaj zdobienia, wielkość, miejsce znakowania, kolory. Po określeniu szczegółów Lupus GTC wycenia wykonanie zdobienia (znakowania). W wycenie określane są również dodatkowe koszty, które uzależnione są od ustalonych szczegółów logo, podawane wraz z wyceną wykonania zdobienia. Przy pierwszej realizacji nadruku termotransfer i sitodruku danego logo doliczany jest jednorazowy koszt przygotowalni sita. Przy pierwszej realizacji haftu danego logo doliczany jest jednorazowy koszt przygotowania programu hafciarskiego. Przy realizacji tampodruk, tłoczenie, doming, grawerowanie laserem, full kolor uv, danego logo doliczany jest jednorazowy koszt przygotowalni.
4. Po określeniu szczegółów i akceptacji wyceny przez Klienta, Lupus GTC wykonuje wizualizację produktu z wybranym zdobieniem. Po akceptacji wizualizacji przez klienta, Lupus GTC przystępujemy do realizacji zamówienia. Umowa sprzedaży uważana jest za zawarta z chwilą akceptacji wizualizacji przez klienta.
5. Wizualizacja ma charakter poglądowy nie pokazuje wielkości 1:1, ponieważ nie jest znana skali i rozmiaru produktu na który Lupus GTC nakłada logo/ grafikę klienta.
6. Płatności za usługi zdobienia będą dokonywane odrębnie lub doliczone do ceny towaru, według wyceny wskazanej przez LUPUS GTC Sp. z o. o., płatność na rachunek bankowy LUPUS GTC Sp. z o. o. w formie przedpłaty lub odroczonego terminu płatności.

§ 13 Ochrona danych osobowych

1. Przetwarzanie danych osobowych podanych przez Klienta podczas składania zamówienia, jak i rejestracji w sklepie internetowym odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), lit. c) i lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119/1), zwanego dalej „RODO”, w celach służących zawarciu i wykonaniu przez LUPUS GTC Sp. z o. o. stosunku umownego pomiędzy Stronami oraz wystawiania dowodów księgowych, jak również w celu związanym z dochodzeniem roszczeń lub ochroną przed roszczeniami dotyczącymi korzystania z Serwisu i wykonywania stosunków umownych pomiędzy Stronami, a w przypadkach wymaganych prawem także na podstawie zgody wyrażonej w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a RODO na przetwarzanie danych osobowych Klienta w celach marketingowych.
2. Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, LUPUS GTC Sp. z o. o. dokonuje przetwarzania danych osobowych Klienta w postaci profilowania w zakresie obsługi Klienta i marketingu. LUPUS GTC Sp. z o. o. nie podejmuje względem Klienta na podstawie profilowania zautomatyzowanych decyzji, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
3. W przypadku zbierania danych osobowych oraz innych informacji dotyczących Klienta za pośrednictwem formularzy dostępnych w ramach Serwisu, cel przetwarzania danych zostanie wskazany przy formularzu, za pośrednictwem którego następuje zbieranie danych.
4. Administratorem danych osobowych Klienta jest Administrator Serwisu, tj. LUPUS GENERAL TRADING COMPANY SP. Z O. O., 90-619 Łódź, ul. Pogonowskiego 51. Podanie danych jest wymogiem umownym i jest dobrowolne, ale konieczne do rejestracji w Serwisie, składania zamówień i ich realizacji oraz do prawidłowej realizacji obowiązków podatkowych. Niepodanie danych osobowych skutkuje odmową rejestracji w Serwisie, zawarcia umowy oraz korzystania z usług dostępnych za pośrednictwem Serwisu. W przypadku podania przez Klienta danych osobowych osoby trzeciej, Klient oświadcza i jest odpowiedzialny za to, że osoba ta wyraziła na to zgodę, w zakresie w jakim obejmuje dane konieczne do realizacji zamówień.
5. LUPUS GTC Sp. z o. o. zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy związanej z danymi osobowymi Klienta, w tym danymi osobowymi użytkowników, o których mowa w pkt 10.4., dla których administratorem danych osobowych jest Klient oraz nieużywania tych danych dla celów innych niż określone przez LUPUS GTC Sp. z o. o., nieudostępniania tych danych osobom nieuprawnionym oraz do ich ochrony zgodnie z obowiązującymi przepisami przed ich niestosownym użyciem, ujawnieniem lub dostępem ze strony nieupoważnionych osób.
6. LUPUS GTC Sp. z o. o. będzie przechowywał dane osobowe Klienta do momentu upływu terminu przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej umowy albo przez okres wymagany przez odrębne przepisy dotyczące obowiązków podatkowych i rachunkowych w zależności od tego, który okres skończy się później. Po upływie tego terminu dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez LUPUS GTC Sp. z o. o. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez LUPUS GTC Sp. z o. o., w tym na potrzeby prowadzonych kampanii marketingowych.
7. Klientowi przysługuje prawo do żądania od LUPUS GTC Sp. z o. o. dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (także w celach marketingowych, w tym profilowania) oraz prawo do przenoszenia danych.
8. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych przez LUPUS GTC Sp. z o. o. odbywa się na podstawie zgody udzielonej przez Klienta, o której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a RODO, Klient ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. Klient ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 14 Postanowienia końcowe

1. Rozmiary produktów mogą odbiegać nieznacznie od podanych w tabelach wymiarów.
2. LUPUS GTC Sp. z o. o. nie gwarantuje poprawności znakowania produktów kodami EAN. Klient we własnym zakresie może znakować produkty używając kodów dostępnych na stronie
3. Ceny Towarów będących w sprzedaży wyrażone są w walucie (PLN, EUR). Dla prezentowanych produktów podano odpowiednią cenę netto. Cena netto zostanie powiększona o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług
4. Zasady współpracy określone w niniejszym Regulaminie dotyczą zarówno Klientów z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz spoza jej obszaru. W ramach indywidualnych pisemnych umów zwanych kontraktami, dopuszcza się zmiany i odstępstwa od określonych w niniejszym Regulaminie zasad.
5. Dla Klientów spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje cennik wyrażony w PLN, EUR.
6. Do umowa zawartej przez strony stosuje się przepisy prawa polskiego. W przypadku transakcji z podmiotem zagranicznym strony dokonują wyboru prawa polskiego, jako właściwego dla umowy.
7. Do rozpoznawania sporów związanych z niniejszą umową właściwy jest Sąd, w którego obszarze właściwości siedzibą ma Lupus GTC. Strony dokonują wyboru Sądu siedziby Lupus GTC, jako właściwego do rozstrzygania sporów sądowych.
8. W przypadku transakcji z podmiotem zagranicznym strony dokonują wyboru sądów polskich, jako właściwych do rozstrzygania sporów sądowych.
9. Aktualna instrukcja użytkowania danego Towaru załączona jest w formie pisemnej do Towaru lub dostępna jest w formie elektronicznej i wysyłana jest na życzenie klienta emailem z adresu sprzedaz@lupusgtc.pl. Drogą mailową są również wysyłane deklaracje zgodności na życzenie klienta.
10. Zdjęcia produktów zamieszczone w serwisie internetowym mogą odbiegać nieznacznie swoim wyglądem i kolorem od oryginału.
11. Przed wykonaniem zdobienia lub innego rodzaju ingerencji w Towar należy dokładnie sprawdzić czy Towar jest zgodny z zamówieniem i oczekiwaniem jakościowym. Wykonanie zdobienia lub innej ingerencji w produkt jest traktowane jako używanie produktu.
12. W przypadku sprzedaży Towarów po cenach lub na warunkach promocyjnych, LUPUS GTC Sp. z o. o. może wprowadzić zasady promocji odbiegające od niektórych postanowień niniejszego Regulaminu. W stosunku do danego asortymentu Towaru zastosowanie mają zasady tylko jednego systemu promocyjnego. LUPUS GTC Sp. z o. o. może wprowadzić możliwość wyboru przez Klienta jednego z systemu promocyjnego w odniesieniu do danego asortymentu.
13.Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym sposób i zasady składania zamówień, za wyjątkiem umów i zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego Lupus GTC, który ma dodatkowy regulamin.
14. LUPUS GTC Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo do zmian w treści Regulaminu w każdym czasie. Każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu, w tym bezpośrednio przed złożeniem każdego zamówienia i jest związany jego postanowieniami.
15. LUPUS GTC Sp. z o. o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane użytkowaniem Towarów.